19 d'octubre de 2018

Benvolguts pares i mares,

Us informem que aquest divendres, 19 d’octubre, participarem a la segona fira de "Ciència al Mercadal" en la qual es presentaran en directe els experiments guanyadors en el V Concurs d’experiments de pel·lícula de la Noguera, també gaudirem de tallers i demostracions al voltant de la ciència a l’escola. La cloenda de la matinal anirà a càrrec del Museu de Matemàtiques de Catalunya (mmaca), amb una demostració de materials didàctics i un taller-demostració de construcció entre els assistents de les cúpules de Leonardo.

Sortirem tots junts des de l’escola i tornarem a l’escola en acabar l’activitat, on podreu recollir als vostres fills i filles. L’alumnat que utilitza el servei de menjador hi anirà com de costum.

• Hora de trobada: a les 9 hores a l’escola.
  • Horari de l’activitat: de 9:30 a 12:20 hores a la Plaça Mercadal.
  • Hora d’arribada a l’escola: al voltant de les 12:30 hores.
  • Participants: alumnat de P5 i tots els cursos de primària (de 1r fins a 6è).
  • Què hem de portar: xandall de l’escola posat, esmorzar i aigua en una motxilla petita.

L’alumnat de 4t de primària s’afegirà a l’activitat un cop hagin acabat l’activitat de piscina que estan realitzant aquest trimestre.

Claustre de mestres