Escola La Noguera :: Circulars Escola

Activitat Barçakids

8, 9 i 10 de març

Us informem que, donat l'èxit que va tenir l'activitat de Barçakids el curs passat, enguany la tornarem a fer, si bé incidint en un esport i un valor diferent. Així, enguany, treballarem l'handbol i el respecte.

Com potser recordareu, aquesta és una activitat impulsada per la Fundació Futbol Club Barcelona i té per finalitat fomentar i consolidar els valors de l'esport a través de l'esport utilitzant un programa d'activitats lúdiques, esportives i educatives. És una activitat gratuïta.

L'activitat és realitzarà per cicles, segons el següent calendari:

• Dimarts, 8 de març: alumnat de cicle superior (5è i 6è de PRI).
  • Dimecres, 9 de març: alumnat de cicle inicial (1r i 2n de PRI).
  • Dijous, 10 de març: alumnat de cicle mitjà (3r i 4t de PRI).

Us exposem els aspectes organitzatius de l'activitat:

• Hora d'inici: 9 hores.
  • Hora de finalització: 16 hores (si no podeu venir a aquesta hora, els mestres ens quedarem amb l'alumnat fins a l'hora de sempre, les 16,30 hores).
  • Què necessitarem?
  • Cal dur posat el xandall de l'escola i sabatilles esportives.
  • Esmorzar, dinar i beure.
  • Per poder participar a l'activitat, cal omplir el full de drets d'imatges que us adjuntem i retornar-lo a les tutores. El termini per presentar-lo és el dilluns, 7 de març.
  • El dimarts 8, l'alumnat de cicle superior no farà SEP. El dijous 10, l'alumnat de cicle mitjà no farà SEP.

Us demanem que aquest dia porteu i recolliu els vostres fills/es directament al pavelló d'Inpacsa.

Per qualsevol dubte o aclariment, poseu-vos en contacte amb l'equip directiu.