13 de juny

Al pati de l’escola :

10 h.  Jocs per a tots els alumnes.

11 h.  Esmorzar amb coca i xocolata per a tots els nens i nenes.

12 h.  Grup d’animació Infantil.

21 h.  XIII Sopar Intercultural.

A partir de les 23 h. Ball.

Sistema d’inscripció al sopar:

* En primer lloc, caldrà que els assistents al sopar siguin famílies de l’escola. En cas de sobrar places, podrien venir altres persones relacionades amb l’escola: ex-alumnes, ex-pares, ex-professors...

* En segon lloc, destinarem tres dies a l’escola per a la venda de tiquets pel sopar (estan per determinar). El preu serà de 10€ per adult i 6€ per alumne. Compreu els tiquets durant aquests tres dies, perquè les places al sopar són limitades i quan els tiquets s’acabin us trobareu sense.

Aprofitem també per demanar la vostra col·laboració:

• Si teniu comerços i voleu aportar algun lot per la Rifa del sopar.
  • Voluntaris per ajudar a fer els jocs.
  • Voluntaris per ajudar a muntar la festa (llums, barra, cadires, taules, ... )

Aquesta col·laboració serà molt benvinguda. Penseu que el que fem es perquè en gaudeixi tothom i, sobretot, els nostres nens/es.

Balaguer, 19 de maig de 2015

#------------------------------------------------------------------------------------------------------

Si creieu que podeu col·laborar amb el sopar Intercultural cuinant algun plat, feu-nos-ho saber i ens posarem en contacte amb vosaltres explicant-vos les condicions, quantitats... Gràcies!

Nom i cognoms del col·laborador/a: ___________________________________

Plat a cuinar: _____________________________________________________

Ingredients bàsics: ________________________________________________