"L'ensenyament que deixa empremta
no és el que es fa de cap a cap,
sinó de cor a cor."
Howard G. Hendricks

Entra i coneix el nostre centre!

Més info

juliol 2017

El casal d'estiu de l'escola La Noguera ha tingut un gran èxit de participació aquest any.

L’estructura general del casal seguirà un fil conductorque facilitarà que el nen/a s’integri en el casal i el faci seu, i a la vegada farà que les activitats tinguin un sentit entre elles. El fil conductor, doncs ajudarà a que els nens i nenes s'implicquin encara més en les activitats. Aquesta ambientació serà conduïda pels monitors que caracteritzats en els diferents personatges motivaran al grup i faran que els nens i nenes participin i siguin protagonistes de l’aventura.

El casal d'estiu vol que sigui una experiència positiva, enriquidora i inoblidable per als infants, tot vivint l’estiu de manera lúdica a prop del seu entorn habitual. Els objectius marcats per aquest any són:

- Descobrir tot el què envolta la paraula volar.
- Gaudir d’uns dies ben especials amb els companys/es.
- Fomentar l’aprenentatge a partir del joc.
- Treballar els hàbits de respecte, ordre i higiene.
- Fomentar el bon desenvolupament de les relacions interpersonals.

Us deixem unes imatges per a què podeu veure de com ha anat.

El dia 28 d'agost fins al 8 de setembre de 2017 es tornarà a reiniciar el casal amb noves aventures i nous centre d'interés.
Si alguna família està interessada en apuntar-se, encara queden en les dues setmanes de l'agost i setembre.

Els monitors i monitores del Casal d'estiu