Escola La Noguera :: Circulars Ampa

Trobada d'inici de curs de pares, mares, infants i mestres

16 d'octubre 2016

TROBADA D’INICI DE CURS

Benvolgudes famílies,

Us informem que el proper diumenge 16 d’octubre es durà a terme la ja tradicional trobada d’inici de curs que organitza l’AMPA. Enguany ens trobarem a l’Estany d’Ivars i l’horari serà el següent:

• 10:00 h. – Trobada a Cal Sinén, a l’estany (mireu el mapa)

Xerrada explicativa de l’entorn

Itinerari al voltant de l’estany de 6 kilòmetres (unes dues hores i mitja a peu)

• 13:30 h. – Pícnic/dinar de germanor

L’Estany d’Ivars és una zona natural protegida, per la qual cosa no és possible fer-hi foc ni cuinar. Per aquest motiu aquest any caldrà que cada família porti el menjar fet de casa i també el beure. A més, com a les últimes edicions, aquells que puguin hauran de portar també taules i cadires ja que, tot i que allà n’hi ha, no n’hi haurà per tothom.

Aquesta activitat serà gratuïta i, a més, l’AMPA convidarà als assistents a moscatell, galetes i cafè.

Encara que no s’hagin de comprar tiquets, us preguem que us inscriviu per fer la previsió de les racions que cal que l’AMPA compri. Per fer-ho empleneu la següent butlleta i dipositeu-la a la nostra bústia. Teniu temps per fer-ho fins el proper dijous 14 d’octubre.

Cal ser família de l’AMPA per poder venir a la trobada.

Balaguer, 7 d’octubre de 2016.