Escola La Noguera :: Circulars Ampa

Sortida de l'AMPA al Parc d'atraccions de Saragossa

31 de maig

La data escollida per realitzar l’excursió per a famílies sòcies de l’AMPA al Parc d’Atraccions de Saragossa és el diumenge 31 de maig.

PROGRAMA:

• A les 9 h del matí sortida de Balaguer des de l’escola.
  • Parada a esmorzar.
  • A les 12 h entrada al Parc d’atraccions (dinarem allí, el podeu portar i fer pícnic o bé anar als bars i restaurants del parc).
  • Arribada a Balaguer cap a les 22 h del vespre.

PREU:

• 18,00 € tant adults com infants (polsera amb la qual pujareu a tot arreu)
  • 8,50 € adults que no vulguin pujar a les atraccions (o també infants)
  • Els infants menors de 3 anys hauran de pagar l’autocar (assegurança), l’import s’informarà el dia marcat per fer el pagament.

PAGAMENT:

Haureu d’anar a fer el pagament a l’escola el dimarts 12 de maig i el dimecres 13 de maig de 16 a 17 hores de la tarda.

CAL SABER:

La major part de l’autocar està subvencionada per l’AMPA.

Qui no és soci de l’AMPA no pot venir.

Les places d’autocar s’aniran ocupant per ordre d’inscripció.

La familia sòcia és la que està formada per dos adults i els fills (pot venir un o els dos adults).

Podeu descarregar el full d'inscripció en aquest enllaç (també es donarà en format paper a l'alumnat).

CIRCULAR 2015 PARC SARAGOSSA.pdf