9 de juny

FESTA DE FINAL DE CURS

Dissabte, 9 de juny de 2018

Programa:

10 h. Jocs per a tots els alumnes.

11 h. Esmorzar amb coca i xocolata per a tots els nens i nenes.

12 h. Continuacio jocs infantils.

21 h. XV Sopar Intercultural.

23 h. Ball.

SISTEMA D’INSCRIPCIÓ AL SOPAR:

1. Els assistents al sopar cal que siguin famílies de l’escola associades a l’AMPA. En cas que sobressin places s’ampliaria a persones relacionades amb l’escola.
  2. Destinarem dos dies per a la venda de tiquets pel sopar: el dimecres 23 de maig i el dijous 24 de maig de 16:30 a 17:30 de la tarda a l’escola. Les places són limitades.
    • 10,00€ per adult (els ex-alumnes també es consideren adults)
    • 6,00€ per alumne del centre

Cal que a la festa tothom porti els coberts, el plat i el got de casa. A la barra tindrem algunes bosses amb tot el conjunt al preu de 2€/bossa.

Aprofitem també per demanar la vostra col·laboració, sobretot a l’hora de preparar algun plat. Penseu que aquesta festa la muntem entre tots, per tant, seria impossible sense la vostra ajuda.

Balaguer, 21 de maig de 2018.

..................................................................................................................................

Si creieu que podeu col.laborar amb el Sopar Intercultural marqueu la casella corresponent deixant la butlleta a la bústia de l’AMPA.

o Si podeu cuinar algun plat típic (plats de 15 racions aproximadament). A les famílies que col.laborin se’ls pagarà els ingredients presentant el tiquet de compra el mateix dia del sopar.

o Si teniu comerços i voleu aportar algun lot per la Rifa del sopar.

o Si podeu ajudar a organitzar els jocs del matí.

o Voluntaris per ajudar a muntar la festa (llums, barra, cadires, taules, etc.)

Nom i cognoms del col·laborador/a:____________________________________

Telèfon de contacte:______________________

XV Sopar Intercultural (2018)