Escola La Noguera :: Circulars Ampa

Acollida matinal

Tot el curs

Benvolgudes famílies,

Les franges horàries de l’acollida per aquest curs seran les següents:

De 08:00h. a 08:30h.

• De 08:30h. a 09:00h.
  • De 16:30h. a 17:00h.

El preu definitiu de cada franja horària és de 15€ mensuals per aquells nens que en facin un ús habitual i de 1,50€ per aquells que ho facin de manera esporàdica. Els usuaris esporàdics hauran de comprar targetes de 10 serveis que podran adquirir al preu de 15€ durant l’horari d’acollida.

Com a novetat d’aquest any, les famílies que vulguin fer ús de l’acollida de 8:00h a 9:00h ho podran fer per un preu especial de 25€ mensuals. Si durant aquest primer trimestre veiem que a la primera franja horària (de 8:00h a 8:30h) no hi ha quòrum, la suprimirem i a partir del gener no s’ofertarà. De la mateixa manera, si alguna família està interessada en deixar al seu fill o filla de 17:00h a 17:30h, preguem que ho comuniqui a l’Eva Vázquez per valorar l’opció. En cas que el nen o nena es quedés una hora sencera per la tarda (de 16:30h a 17:30h) aplicaríem el mateix preu especial de 25€ mensuals.

Per tal de portar un control més acurat de l’assistència dels vostres fills i de la vostra demanda us preguem us poseu en contacte amb l’Eva Vázquez, responsable del servei, i que li faciliteu les vostres dades.

Per gaudir d’aquest servei cal se soci de l’AMPA.