A l'escola la Noguera hem participat en el "programa Robòtica a l'aula" promogut pel Servei Educatiu de la Noguera. A llarg del curs hem introduit la robòtica a partir de jocs com l'Scratch i ara amb el Lego Wedo
L'activitat consistia en montar un legos que tenien uns engranatges i motorets que podies conectar a l'ordinador i programar-ne els moviment i sons. L'activitat s'ha plantejat com un taller internivells format per alumnes de cinquè i segon.
A més, els alumnes de segon al llarg del curs hem fet altres activitats de robòtica com visualitzar un curt anomenat "changing batteries" on vam reflexionar sobre la presència dels robots en la nostra societat. A partir d'aquí vam crear el nostres propis robots amb material reciclat.
Ha estat una activitat molt engrescadora i motivadora on ha quedat reflectit el gran treball en equip entre els alumnes dels dos cursos.